8 תשובות
אני אגיד בסדר...סבבה...
לא אני יגיד בסדר תמידד
אני אגיד אחלה
בגלל המנגנון שלי במוח אני אגיד ב99 אחוז מהמקרים שאני בסדר גם אם אני על סף שבירה ומפורקת . בתקופה שאח שלי נפטר היו שואלים אותי אפילו והייתי אומרת שאני בסדר

אבל ב1 אחוז מהמקרים אם אני באמת סומכת על הבן אדם אני אגיד מה אני מרגישה וגם זה לא בטוח בכלל .
לרוב קורא לי עם הבן זוג שלי ועם כמה מורות שאני באמת מעריכה אז אני אגיד שלא בסדר

אבל לרוב "אני בסדר"
זה ממש תלוי מי, אם זה אדם קרוב שאני מרגישה איתו בנוח אני אפתח, אבל אם זה סתם מישהו שאני לא מרגישה איתו בנוח אז פשוט אני סבבה או בסדר
לא
אני אגיד שאני בסדר
תלוי למי, אבל לרוב אני אגיד פשוט בסדר גם אם זה לא נכון