11 תשובות
תעני "זאת המטרה"
ואו... זה נשמע מסובך. הוא אומר את זה מתוך אהבה אבל גם מתוך עצבים. מה הסיטואציה בגדול?
אנונימית
תעני באדישות "טוב"
"כשתמצא משהו מקורי לומר תכתוב לי"
ה' ישמור אותך
אנונימי
קלישאתי מדי
אני אוהבת את עצמי יותר ממה שאתה אוהב אותי
קצת רעיל אבל תרשמי
רק חכה ותראה
איך זה ריב? נפרדת ממנו?
תגיבי
"לא הספקת לומר את זה וכבר מצאתי"