12 תשובות
קטן לדעתי .
קטן
קטן
לשניהם יש יתרונות וחסרונות
לדעתי גדול יש יותר אנשים שאפשר להתחבר אליהם
שואל השאלה:
תסבירוו
אנונימית
וואו אני היחידה שחושבת ככה אני בוכה
^ הגעתי לתיכון ענק , יותר קשה למצוא את עצמך
אז לא יודעת אולי אני טועה ^
אני נמצא בתיכון קטן. אין הרבה מגמות, שלוש כיתות בשכבה שאחת היא חינוך מיוחד. נראלי שעדיף קטן בגלל שככל שיש יותר ילדים ככה יש יותר אנשים מטומטמים ומעצבנים