37 תשובות
דאנטיגן זה חרטא וpcr לא
pcr בהרבה יותר אמין
M.d
pcr אמינה יותר כי היא נבדקת במעבדה
אנטיגן זאת בדיקה ביתית וגם הבדיקות במדא הן בדיוק כמו הביתיות
pcr יותר אמין ומקצועי
pcr יותר אמינה ומדויקת
שואל השאלה:
אבל שניהם עם מטושים לא?
כן
כן אבל מה שעושים איתם אחר כך זה ההבדל
M.d
שואל השאלה:
^ מה עושים איתם אחר כך?
pcr נבדקת במעבדה
באנטיגן זה אשכרה ביתי ולא אמין
M.d
שואל השאלה:
אהה וואי תודה
סוף סוף הסבר נורמלי ._.
pcr בהרבה יותר אמין
pcr אמין יותר האנטיגן לא יעיל
אנונימית
pcr אמין יותר היא ניבדקת במעבדה
אנטיגן זה גם בבית עשיתי
pcr בודקים במעבדה, בגלל זה יש תשובות אחרי כמה ימים כי בודקים יותר לעומק וזה הרבה יותר אמין.
אנטיגן זה בדיקה ביתית שתוך כמה דקות יש תשובה ורוב הפעמים זה לא אמין זה סתם שטויות
שזה מדויק וזה חארטה
בבדיקת אנטיגן בודקים את נוכחות הנוגדנים על פי חלבוני המעטפת
בבדיקת pcr - שבבדיקות הקורונה היא מסוג real time pcr - בודקים את נוכחות הנגיף לפי מקטעי הרנא שלו (שהופכים קודם לדנא משלים)
אנונימית
אין הבדל שניהם חרטה
pcr אמין יותר ונבדק במעבדה, 95% נכון.

אנטיגן ברוב המקרים ששמעתי לא אמין בשיט ולפעמים כן, הוא ביתי ואפשר גם אנטיגן מפוקח שזה אותו הדבר רק במד"א מפוקח. 50% -80% נכון.
pcr=בדיקת קורונה
אנטיגן=ביתית=בדיקת קורונה (רמת אמינות- ברצלונה טובים)
זהו בעיקרון
אנטיגן זה חרא, זה כמו בדיקה ביתית רק שהם מעבירים את זה למשרד הבריאות וpcr זו מעבדה שזה יותר טוב
שואל השאלה:
טוב נו הבנתי
תודה יאלה זה הזמן לסיים את השיחה
^^זה לא קשור, לא לכולם יש תסמינים כשהם חיובים, אבל אם מישהי חולה זה לא חייב להיות בהכרח קורונה
יכול להיות שהיא אסיפטומית פשוט^^^^ ולחברה השנייה שלך לא כל דבר הוא קורונה שתרגיש טוב
לאומיקרון זה לא..^ ומי שמאומת לא בהכרח חולה נכון אבל באומיקרון יש המון תסמינים וברוב המקרים חום הוא לא אחד מהם
שואל השאלה, לא כל מי שמאומת יש לו תסמינים, ולא כל מי שחולה זה קורונה, יום טוב
שואל השאלה:
^^^ מה קשור אליי
מרגיש לי שאין הבדל.. בשניהם תוקעים מקל באף ,השאלה עד כמה בא להם לבדוק את המטוש
בpcr משקיעים יותר
pcr נבדקת ביסודיות בניגוד לאנטיגן שאפילו אפשר לבדוק בבית לעצמך
מישהו יכול בבקשה להביא לי פרחים ???
אנטיגן לא אמין
pcr אמין
בדיקת אנטיגן מדייקת ב47% בערך וpcr ב97% בערך
אנטיגן זה חרא ואני בספק שהיה לי קורונה
אנטיגן זה לא בטוח 60% נכון
pcr זה בטוח נכון
נגיד יש לי חברה שיצאה באנטיגן רצופים שלוש פעמים חיובית ובpcr שלילית והיא עשתה את הpcr באותו היום שעה אחרי כל הבדיקות אנטיגן והיא עדיין יצאה שלילית ...
כי חברה שלך בטח לא הייתה חולה כשנבדקה. את יכולה להידבק אבל לא להתחיל לפתח תסמינים ימים אחרי
pcr נבדקת במעבדה ואמינה ביותר, והאנטיגן צודק רק ב50%
ההבדל ביניהם - 10 שקל