9 תשובות
לפעמים זה בסדר לרצות להיות לבד,אבל אל תרחיקי מעצמך אנשים זה יכניס אותך למן מצב רוח דיכאוני כזה נסיכה..
להיות לבד לא אמור להעציב אותך, אלא אם את שוקעת בנושא שמעציב אותך או פשוט לא עושה כלום. את יכולה להתחיל להיות יותר בסביבת אנשים אם בא לך אבל רק שתדעי שהלבד זה הכי כיף שיש
האמת שגם אני ככה
יש אנשים שאוהבים את הלבד שלהם
אולי מרוב שהתרגלת לזה?
אם את ממש מרגישה בודדה אולי תנסי להכיר אנשים?
יש אנשים שאוהבים את הלבד שלהם
אולי מרוב שהתרגלת לזה?
אם את ממש מרגישה בודדה אולי תנסי להכיר אנשים?
אנונימית
לנסות להתחבר לאנשים
גם אני ככה בזמן האחרון אבל זה יעבור לי כשאני אחזור לבית ספר
היי אנונימית, את מתארת מצב בו נוח לך להיות לבד, אבל בזמן האחרון את מעדיפה להימנע רב הזמן מחברת אנשים- מה שמשפיע על מצב הרוח שלך ומעציב אותך. נשמע שלא ברור לך מה הוביל למצב הזה ושהיית מעוניינת לשנות אותו. בת כמה את? איך את מעבירה את הזמן כשאת לבד?
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת חווה, אשמח להוות אוזן קשבת. בואי ננסה לחשוב יחד למה זה קורה ומה אפשר לעשות. ניתן לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת חווה, אשמח להוות אוזן קשבת. בואי ננסה לחשוב יחד למה זה קורה ומה אפשר לעשות. ניתן לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
כדאי לך לנסות להתחבר לאנשים אחרים
לנסות להתחבר לאנשים אחרים
שואל השאלה:
כן יכול להיות שהתרגלתי לזה טיפה
אני לא מרגישה ככ בודדה אבל כן לפעמים יש לי הרגשה כזאת שאני מרחיקה קצת אנשים ושזה פוגע בהם
אני פוגשת אנשים חדשים ואני גם יוצאת הרבה לבד, פשוט בגלל שחורף אנשים הם בדרך כלל מה שמניע אותי לעשות דברים במזג אוויר הזה בגלל שאני לא אוהבת לצאת כשקר
כן יכול להיות שהתרגלתי לזה טיפה
אני לא מרגישה ככ בודדה אבל כן לפעמים יש לי הרגשה כזאת שאני מרחיקה קצת אנשים ושזה פוגע בהם
אני פוגשת אנשים חדשים ואני גם יוצאת הרבה לבד, פשוט בגלל שחורף אנשים הם בדרך כלל מה שמניע אותי לעשות דברים במזג אוויר הזה בגלל שאני לא אוהבת לצאת כשקר
אנונימית
באותו הנושא: