7 תשובות
אני פשוט יורדת עם הכלב שלי לחניון כשיורד גשם
אנונימית
שואל השאלה:
אצלנו אין את זה.
אני גרה במושב, אין איזה פניה מסוככת, הכלב ממש יהיה רטוב ומלא במים
וואי אם תוציאי אותה לטיול היא תחזור רטובה וזה לא טוב אבל אמרת שאת גרה במושב אולי תשימי אותה אצל השכנה פשוט ?
שואל השאלה:
אין לנו יחסים כל כך טובים עם השכנים...
סיפור ארוך.
אז לדעכתם עדיף שהיא תישאר במלונה ואז כשאחזור מהבית ספר ישר אעשה איתה טיול?
כאילו עכשיו אני גם כבר לא אספיק, עוד רבע שעה אני צריכה לצאת לתחנה
כן תעשי כשתחזרי
די התעללות לא להוריד את הכלב אחרי לילה ארוך. אבל בכל מקרה, לפעם הבאה הייתי ממליצה לכם לקנות לה מעיל גשם (זה מה שאנחנו עשינו) ואז אנחנו יורדים איתו בגשם בלי בעיה.
שואל השאלה:
מה הקשרר??
היא מפחדת מהרעמים ומהגשם עצמו, לא משנה אם היא לא נרטבת