232 תשובות
שואל השאלה:
תנו דעות כנות, אל תפחדו ❤
יש לך קול , תמשיך ככה.
אני מאמין בך :)
באמת שפתחת את הקול, רואים שיש לך מה לתת.
וואון מטורףף
יש לך פוטנציאל
אני רוצה לשמוע גם באנגלית
אתה מנגן?
אני ציפיתי לרע ואני אמרתי לעצמי שאם זה יהיה רע אני אגיד לך אבל זה ממש טוב , טוב רצח
מטורף אחי תמשיך ככה
שואל השאלה:
אמאא תודה איזה חמודים אתם
שואל השאלה:
אחותיי איזה באנגלית חחח אני נכשלתי בבגרות עזבי אותך תני לי להישאר בתחום שלי.
שואל השאלה:
אה, וכן אני מנגן
אני מתהה , אני בת=| אתה מנגן?
מנגן ושר חלומות קטנים
אתה מנגן מטורףף!!!
שואל השאלה:
אני מנגן על גיטרה, כינור ופסנתר
חולה מוזיקה❤
ותודה רבה!!!
גרוע מאד מחריד
אנונימית
נוראי ביותר עד כדי זוועה
אנונימית
^את מחרידה מה זה הגישה הזאת
הוא אוהב כנות אל תדאג זה מדליק אותו
אנונימית
שואל השאלה:
עזוב אחי, זאת האנונימית ממקודם תן לה לבטא את עצמה.
אם אתה זורם עם זה אחי
קול מהמם אמאלהה
מי זה דביר
אנונימית
שואל השאלה:
היא ניראלי מחפשת צומי בוא ניתן לה אותו. ;)
חחח מדליק אותו אני מתה
את עושים בום בום בלילה?
אנונימית
אני מתהה אין אתם איבדתם את זה השעה הזאת לא עושה לכם טוב
^^^^^ דביר זה שותף של דרדסבה
עם דביר?
אנונימית
מארוולגירל79 תביאי לנו סיגריות אני רואה יש לך מיותרים
מה עם דביר
קיצר בשיא הרצינות שירה מחרידה ביצוע זוועה
אנונימית
אתה שוכבים?
אנונימית
אתם
אנונימית
בכיף יש עלייך אש או שאני גם אדליק לך
איך הסקת את זה
שואל השאלה:
תודה אנונימית את ממש מעלה לי תביטחון..
ישלי ישלי תודה רבה
אל תתרגש מחסרי מודעות
אנונימית מתה עליך סבא
שואל השאלה:
❤❤❤^
ניהיה משעמם
טוב שמעתי שוב ויש לך קול נחמד והביצוע נחמד
אנונימית
חחח הרבה עבודה מחכה לנאמנים מחר
סורי שאמרתי שהוא מחריד עד כדי זוועה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אנונימית לכי לישון כפרה עלייך דיי
אוי לא יחסמו אותי?
אנונימית
^סולח לך בשמו של דרדסבא
לך אתה
אנונימית
שואל השאלה:
שיט גולובולו, הם כאילו ימחקו את כל זה? ויורידו לי נקודות?
שיט איזה עצבים
לא יחסמו ירד הרבה נקודות
נראלי התאהבתי בך דרדסבא
אנונימית
תצפה על כל תשובה לא במקום 1 אמינות פחות
לא יודעת אבל הם ימחקו את כל התשובות הלא קשורות לשאלה שלנו
שלפי דעתי מאוד קשורות כן
עכשיו שמתי לב שקוראים לך גולובולו אני לא נושמתת
שואל השאלה:
שיט כאילו מה
אנחנו מפתחים פה דיון מה הקטע
מקווה שלא יעשו את זה
בעזה הם לא ישימו לב
דיווחתי על התשובות של כולכם חברים,בהצלחה
דביירר
כן?
שואל השאלה:
חחח אהבתי תגישה, אם אני טובע אני מטביע תספינה.
למהה כבר לא נחמד פה:((
אני לא אפול לבד , אני לא מחזיק את המערכה לבד
חחחחחח מתתיי
למה ככה דביר תיתבייש
אנונימית
נכון דביר יסאחי מלשן
תתביישי את , את ניצלת אין לי איך לדווח עלייך
הפה קוראת לי סאחי
אנחנו ענינו תשובות כנות לדרדסבא המזמר אין עוון בידנו הצחורות
אנונימית
לא עשינו משהו לא טוב
אנונימית
דרדסבא המזמר מתתיי
אני חייבת להבין רגע עברת שאלה שאלה ודיווחת? חחח
דביר סאחי בלטה
נראה לכם אני אדווח עליכם אתם שותפים כולכם
אפרת תהיי בשקט
איזה דביר אתה תאמין לי
עוד פעם אחת קורא לי אפרת אני באה לך בלילה תיזהר ממני
הלילה עבר וב 6 אני צריך להיות על הרגליים
דביר איך תהיה ער תגיד לי
נשארתי ער בשבלכם אנשי סטיפס היקרים
זה רק בשבילי אני יודעת
הבעיה שדביר רוצה את דרדסבא המזמר רק לעצמו הוא לא רוצה לשתף אותנו בכישרון והסקס אפיל המטורף של דרדסבא
אנונימית
בא לי סלט מה את אומרים לחתוך עכשיו?
בישבלך❤
אפרת
אין אני מצחיקה את עצמי כבר
אנונימית
אנונימית שלום גם לך
חח איזה נשרטת
כן תביאי לי גם
כן קצת יחס באמת
אנונימית
מי זאת אפרת
זאתי שבחמות
שואל השאלה:
אנונימית את מצחיקה את כולנו תמשיכי

(תנו לה נו אל תבאסו מסכנה)
יבוגדן
טוב הלכתי להתקלח ואז לחתוך לי סלט
אף אחד לא ביאס יא פנקייק טימותי שלמה אמא לי שלום מה אתה מקנא
אנונימית
טוב לי גם
מילה חדשה בעברית , בוגדן
שואל השאלה:
תהני כפרה^^^^ בתאבון
אמר*
אנונימית
נכון אתה
תודה דרדסבא נשמה שלנו
חברים מחייה השפה העברית זה לא אליעזר בן יהודה אלא גברת אפ***, כל השאר מצונזר כי אני מפחד מאלימות מצדה
חחח חכה מה יהיה לך חכה
זות אני
שואל השאלה:
תראו בעריכה מה כתבתי לנאמנים, מקווה שירחמו עלינו ❤ חחח
שואל השאלה:
דיי אמאלה באמת? חחח
חח איזה גבר אתה
לאא דרדסבא עכשיו אתה מודיע להם שיש פה צ'אט תן להם להיכנס לראות תהתחלה ולצאת כשהם בטוחים שהכל טוב כאן
איך זה להיות בת 110
שואל השאלה:
חחח אין מצב הם יראו את זה בכל מקרה, צריך להודיע מראש שאולי הם ירחמו עלינו
שואל השאלה:
ואיי תגידו אם אתם זורמים לעשות קטע
נערוך את כל התשובות ל - .
הם יתחרפנו! חחח
מעייף
עזוב אכלנו אותה גם ככה מה שנשאר זה רק מחילה
הם לא כאלה
וכו
משנים הכל לאם עוד פעם אחת וכו
מרוול גירל
שואל השאלה:
יאללה אם אתם אומרים שאתם זורמים אז אני עושה את זה שנתחיל?
לא לא טעיתי אל תקשיבו לי
זה לא יפה
כן גולובולו?
הם יכולים לראות היסטוריה אל תשכחו
שואל השאלה:
חחח
אני זורם
בואו כולנו נשנה ל- נאמנים אין מה לחפש פה
משנים הכל לדרדסבא והלילה המטריף חושים
זה לא יפה שאת בעד
תסלחו לי ומחילה מהגברת שלנו , תצטערו כולכם שחשבתם על הרעיון הזה בכלל
שואל השאלה:
מה? אשכרה?
ואוו חחח
טוב אבל אולי הם ירחמו עלינו כי השקענו כלכך

"הם יכולים לראות היסטוריה אל תשכחו" ^
גברת???
הם יכולים לראות היסטורית עריכה
אז איך לקרוא לך
שואל השאלה:
טוב , שיהיה. מקסימום נשלח כולנו לאבדון והחשבון שלנו ילך לטמיון
מה אני אעשה אני בעד
איילת
אה הם יחסמו לנו את החשבון-_-
אבל לא קוראים לי אפרת
שואל השאלה:
יואו שלא יחסמו באמא שלהם
אני לא רציתי לקרוא לך ככה כי אני לא יודע אם את רוצה להגיד את השם שלך בפומבי
אה לא אכפת לי
אני קפטן ג'ק ספארו אם יעדיפו אותי
עכשיו שאנחנו יודעים את זה
כי זה לא יהיה פעם ראשונה כנראה
יאא ג'קק ג'וני דפ אהוביי
אנונימית חשפת את פנייך הא
אם הם חוסמים אני מתה
אני אמיצת לב לא פוסי כמוכם
לא יחסמו אותנו על שטויות ב 5 לפנות בוקר לא פגענו באף אחד
גולובולו גולובולו גולובולו גולובולו גולובולו גולובולו גולובולו גולובולו
אני מתנצלת משעמם לי
טוב ביי הלכתי לחרבן יש לי פלוצים בריח גופרית
ממש יפה ומוצלח!
חחחחחח ממהה
יאללה חבריי היקרים אני אלך , יש לי שעת שינה אחת זה די והותר , אוהב אתכם אנשי סטיפס , ואותך במיוחד אפרת(אני מודע להשלכות של מילה זו)
שואל השאלה:
תודה על השיתוף ריגשת
אסטלה וויסטה חברייה
כולם פורשים=((
חירבון נעים
שקט דביר חזור מיד
בסוף היה רק נודים בניחוח גופרית
אנונימית
בשביל גולובולו אני פה
טוב לך לישון
שואל השאלה:
את לא יכולה ככה תחליטי את אנונימית או לא
מתי החתונה בינכם?
ככה מנדה אותי
שכחתי
אין דביר מטומטם
אתם מבינים אני מחמיא לה, אבל היא תקרא לי מטומטם
לא נכון דביר
אני מתהה
שואל השאלה:
גולובולו אני חושב שהוא צודק, הפעם את צכה להתנצל.
שואל השאלה:
לא לא לא אני איתך דביר זה לא בסדר מה שקורה פה
נכון את צריכה להתנצל
זה לא יפה מה שאתם עושים
תודה דרדסבא מעריך איך אתה איתי במערכה ככה
סורי נוט סורי
סתם חברים אני צוחק , לוקח את מילותיי
הלו מה איתי דביר
מי שם לי מינוס
גם את גם את ^^
אני מתה על דביר הוא גבר וחכם מאוד
שואל השאלה:
מחר אנחנו עושים מחאה נגד הזלזול בגבר, אנחנו לא ניתן לכן להרוס לנו את הגבריות שלנו!
מחר, בשעה 16:00 בגשר המיתרים!
כולם מגיעים.
*כי האישה לא תהפוך אותנו לחפץ.*
כפוף לתקנון.
שואל השאלה:
תקראו את זה כאילו זה פרסומת למי שבמקרה לא הבין.
חחח
אין עלייך איילת❤
אני באה להפגין איתכם באמת חוצפה
^^ חח דאדסבא יגבר כמה שנינות ב 5 בבוקר
גלובלו את צריכה לאכול קוקו פופס עם הרבה חלב ואז זה יעשה לך נודים בריח גופרית תשחררי אחד על דביר החתן שלך והוא יפסיק להציק
אתה לא נורמלי דרדסבא
לפעמים אני מגרדת בתחת ומריחה מה יש לי חח
לילה טוב חברים❤
זה נהיה מטרידt-t
יא קוקו פופס זה טעים
לילהטוב דבירקוש
לילה טוב
כן קוקו פופס זה טעים
שואל השאלה:
אופהה דבירקוש
מזל טוב חברים❤
שנשבור כוסית?
אל תשכחו להזמין אותי!
אל תתחיל איתי טימותי
חח דרדסבא גם לך לילה טוב אחי ❤
שואל השאלה:
בצחוק כמובן ❤❤
לילה טוב נשמות שלי
מרגיש שחסר משהו בקול אולי טיפה עומק
אבל בהחלט יש עם מה לעבוד. יפה ממש.
שואל השאלה:
תודה אחי, מעריך את הכנות
דרדס אבא בא לי שתכין לי קפה חם ונראה כוכבים ואז תצייר בכוכבים את התחת הכחול של דרדסבא (רעיון מקסים)
אנונימית
שואל השאלה:
1. אני לא יודע לצייר לא כדאי לך
2. אני בחור דתי אז חאלס עם הדיבור זה כבר לא מצחיק :)
3. תפסיקי כבר עם האנונימית כולם יודעים מי את חחח
מה אמרת לי מה לעשות?
אנונימית
יואו מישהו פה עצבניי
הלכתי לישון לא בא לך שאני ישחרר עליך נוד בריח גופרית ותמות ואז תתחרט על החוצפה שלך
קרא לי בשמך איזה סרט יפה וואי
אמאלה איזה קול גבריי ואוו
חוץ מזה אתה שר יפה רצח
שואל השאלה:
חחח תודהה❤❤
שר זוועה
אנונימי
למה ככה אנונימי
שואל השאלה:
אם זה מה שאתה חושב אחי זכותך כפרה
תודה❤
לא יודעת מה איתם אני אהבתי :))
השיחה שלכם פה הקסימה אותי
אשכרה עברת על כל השיחה t-t
זה לא שהיה לי משהו טוב יותר לעשות
בחיים לא קראתי כל כך הרבה... שיחה מדהימה xd
ואתה שר מהמם ❤
מי היה מאמין שכבר צריך לקום:(
די קראתי הכל ואני עצוב שלא הייתי ער בחמש בבוקר אתם יכולים לריב פה שוב?
אוקיי זה בהחלט טוב, אני הייתי קצת מנמיך את הוורס של השירה שלך..

אבל אחלה מזרחי אחי ;))
^^ מסכימה עם כל מילה של המדווח
-
אנונימי
אימלה כמה הודעות יש על השאלה הזאת חחח
ושיר יפה
שואל השאלה:
חחח אנשים היה פה מצחיק אתמול לגמרי פספסתם ואני בשוק שהנאמנים לא מחקו את זה חחח תודה לכם!
שואל השאלה:
ותודה לכולם❤
המספר של התגובות זה בגלל שדרדסבא סקסי כזה לא בגלל שהוא שר וואו
חחח מתה