13 תשובות
שואל השאלה:
אין לי טוסטר.
אין לי טוסטר.
אנונימית
תנור
מחבת
מגהץ
מחבת
מגהץ
חולת נפש מי עושה טוסט במיקרו
עם מגהץ
אחרכך גם לבגדים יש ניחוחות של טוסט גבינה
אפשר לעשות במחבת
שים קצת שמן כל צד בערך 3 דקות
יוצא אחלה
שים קצת שמן כל צד בערך 3 דקות
יוצא אחלה
בתנור
כן
מחבת או תנור
לטגן את הלחם על מחבת
בטח יש הסברים בגוגל
בטח יש הסברים בגוגל
בוגד
שואל השאלה:
לשים בלחם את כל הדברים הגבינה וזה ואז במחבת?^
לשים בלחם את כל הדברים הגבינה וזה ואז במחבת?^
אנונימית
בתנור - טוסטים פתוחים
באותו הנושא: