8 תשובות
מזל טוב! כן, אתה יכול להגיד למרפאה שלך.. וישלחו אותך לפיסיאר
לכי לפי סי אר וככה יהיה למערכת הבריאות אינדיקציה שנדבקת
צריך בדיקה מוסדית
תלכי לעשות בדיקה רגילה וזה יחשב
בדיקה ביתית לא אמינה
תעשה פיסיאר ואז
תעשה פיסיאר ואז
אני חושבת שצריך מושגחת
תעשה עוד בדיקה ביתית אחי. זה 50 אחוז שתצא שלילי ואז אתה לא צריך בידוד ואתה בריא
תעשה פיסיאר
באותו הנושא: