5 תשובות
כן, עם ממשלה כזאת אין ממה להיות מופתע
לא מאמינה שזה יקרה ואם גם אז זה יהיה רק לתקופה קצרה , כי המטרה של התו הירוק זה לגרום לאנשים להתחסן ויש לנו חוזה עם פייזר עם התחייבות לחסן מספר מסוים של אנשים הממשלה לא תסכים לקחת את הסיכון שאנשים לא יתחסנו ויהיה קשה לעמוד בהסכם , בכל מקרה זה ברור שבסוף פייזר יפעילו עליהם לחץ ואיומים והתו הירוק יחזור .
אנונימית
שואל השאלה:
^ עצוב שמוכרים אותנו בשביל הסכמים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחוסנת אבל האמת אני בעד שיבטלו כי זה לא פייר מה שעושים לגבי הלא מחוסנים
אנונימית
יש סיכוי שיבטלו, כי תו ירוק כשרוב המחוסנים נדבקים - קצת לא יעיל.