9 תשובות
ממשיכה ללמוד
בורחת
אני מפחדת מחתולות אז כנראה בורחת
אוי איזה מתוקק הייתי מחבקת אותו ואומרת לו לעוף מהמחשב
הייתי צורחת, אבלל איזה חמודי
שואל השאלה:
^^^מתוקה
אנונימית
עוזבת מצדי את הזום ומחבקת מלא
הייתי עוזבת את הזום ומביא לו יותר מידי חיבוקים ונשיקות
ככל הנראה הייתי מתה ._. אני אלרגית לחתולים ברמה של למות ( " כיףףףף " )
אבל אם לא אז חיבוק בלי סוף