12 תשובות
נוופ
אני חושבת שכן
לפחות ההודעות שלך
לפחות ההודעות שלך
כן
אוי ואבוי עשיתם לי חרדות כולכם
שואל השאלה:
גם לי
גם לי
אנונימית
לא. אלא אם את עושה unsend לכל הודעה שלך. למחוק צ'אט שלם זה כמו למחוק אותו בוואטסאפ, רק לך זה נמחק.
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה אז כן או לאא
אמאלה אז כן או לאא
אנונימית
לא
אנונימית
נראלי שהיא התכוונה לעשות unsend
אנונימי
יש לעשות unsend ויש למחוק צ'אט. בשאלה כתוב למחוק צ'אט.
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה
התכוונתי אם מוחקים שיחה שלמה!!!
אמאלה
התכוונתי אם מוחקים שיחה שלמה!!!
אנונימית
למחוק שיחה שלמה זה מוחק רק לך. את לא יכולה למחוק למישהו את ההודעות שלו ואם את רוצה למחוק הודעות שלך את תצטרכי לעשות את זה הודעה הודעה וללחוץ על unsend (או שיש דרך יותר נוחה, אבל למחוק את כל הצ'אט לא עושה את זה)
אנונימית
באותו הנושא: