43 תשובות
do i wanna know - arctic monkeys
hit em up - tupac
אני אעריך את היצירת אומנות הזו עד יום מותי
rihanna - umbrella
הפעם הראשונה ששמעתי זה היה ב2007 והייתי בן 8 ומאז אני אוהב אותה כאילו ממש מעריץ והכל
ואני זוכר בדיוק כל מה שהיה באותו היום ובאותה סיטואציה כאילו זה היה אתמול
כאילו משם החיים שלי השתנו אני לא צוחק
כאן המרכז של ג'ימבו ג'יי
דאדי אישוז
baby- justin bieber
megatron - nicki minaj
smells like teen spirit - nirvana
הייתי בהלם אבל בצורה הכי טובה שאפשר
tornado of souls-megadeth
עד מחר
וואוווו הלוואי והייתי שומעת אותו שוב בפעם הראשונה
stan-eminem
זה כל כך טילטל אותי בפעם הראשונה ששמעתי והבנתי מה קרה בשיר
ten years gone- led zeppelin
dead memories של slipknot.
שיר חזק ברמות.
the vamps- can we dance
pray - jxdn
יש יותר מידיי
יש מלא
הראשונים נראלי

יש שמיים מעלי- אביתר בנאי
דיו- גם אביתר
יש לי סיכוי- אביתר ואביב גפן
שלכת- עמיר בניון
האם להיות בך מאוהב (האגדיייייי)-אביב
^יואוו יש לי סיכויייי
מיליון דולר של נועה קירל );
אכן אבל האחרים שם לא פחות ואם לא יותר
king years and years
בכללי הלוואי והייתי שומעת את כל השירים של אביתר בפעם הראשונה וואוווו
אני משוכנע שיש הרבה שלא שמעת
וגם לפעמים שיר שלא נתת לא יחס פתאום יהפוך לדבר
wrecked- imagine dragons
וואו בפעם הראשונה ששמעתי את השיר והבנתי על מה הוא מדבר... פשוט צמרמורות. לא יודעת להסביר אפילו למה.
שמעתי יחסית הרבה תראה בביו שלי
אבל אתה לגמרי צודק פתאום שיר שאני שומעת לכיף נשמע שונה כשאני שומעת אותו כשאני עצובה
ראיתי, ואני מבטיח לך
כאילו
אני כבר לא שומע אביתר כי חרוש לי מדי
אבל לפי ספוטיפיי אני מה12.5 אנשים ששמעו אותו הכי הרבה ב2021
אז תאמיני לי
יש לו אוצרות שמחכים לך
באלבום השני
אבל צריך להגיע לשם
צריך להבין אותו
ולגלות עוד רבדים בישנים
to the hellfire-lorna shore
^^תאמת שהאלבום השני הוא הכי פחות מושמע אז לא כזה מיהרתי לשמוע אותו
twin size mattress
אם אני צריך לדרג את הראשונים
השלישי לוקח כי הוא מדהים כל-כך
יש אוצרות של דיכאון בראשון
אבל השני יש בו כמה שירים
ש ם השירים הכי טובים ששמעתי לדעתי
תשמעי את דיו
אני לא מבטיח שתאהבי כי הוא מדבר על תחושות
שאני אפילו לא בטוח שיש לבנות (לא בקטע קוגניטיבי אלא ממש פיזי)
בכל מקרה
זה מדהים
happier than ever
אנונימי
חיים שלמים עוד לפני למה בפעם האחרונה
שיט קראתי בפעם האחרונה (לא לשפוט אני ערה רבע שעה)
אז בוהמיין רפסודי ברור
אני חושבת שפספסתי את התחושה הזאת בפעם הראשונה ששמעתי אותו כי לא הבנתי את המילים (הייתי בכיתה א), לא הערכתי מוזיקה כמו שאני מעריכה היום ולא אהבתי את קווין כמו שאני היום. אם הייתי שומעת אותו שוב עכשיו זאת הייתה חוויה הרבה יותר טובה כמו ששמעתי את stairway to heaven ואפילו יותר
pattie - i only want to be with you
mallory merk - just because
mark ronson & kevin parker - daffodils
הדורבנים - יצאנו לרקוד
the neighbourhood - baby came home 2 / valentine's
lose yourself או stan

וגם mockingbird
bohemian rhapsody -queen. בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה נקרעתי מצחוק
people watching של conen grey
{}
november rain
כל השירים של אודיה אזולאי
hollywood's bleeding - post malone
כל השירים של ניקי מינאז
human after all