24 תשובות
לכולן כפרה
רגיל
אחאמ ברשתות חברתיות או במציאות? לא כי במציאות לא התחילו איתי חוץ מאיזה אחד שצעק אלי מהרכב שלו אבל זה לא נקרא להתחיל נכון? אז זהו
לא, גברים לא מתחילים עם כל בחורה.. אולי רק השיטחיים.
רוב הבנים מתחילים עם כל דבר שזז
יכול להיות שיש בנות שלא התחילו איתן לכי תדעי(איתי ספציפית כן אבל זה לא אומר כלום על אחרות)
שואל השאלה:
מתחילים איתי בסביבות 3 גברים ביום.
זה נורמלי בוודאות ?
כי אם לא אתחיל להלחץ
מתחילים איתי בסביבות 3 גברים ביום.
זה נורמלי בוודאות ?
כי אם לא אתחיל להלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מדברת רק על מציאות
ואני מדברת רק על מציאות
אנונימית
כן זה קורה בדרך כלל אל תדאגי
^^כנראה את ממש יפה חח אבל הכל טוב אין לך ממה לדאוג
שואל השאלה:
^
בטוחה שגם את
^
בטוחה שגם את
אנונימית
את כאילו מנסה לסחוט מחמאות מאנשים מסטיפס
כנראה שאת יפה פשוט
כנראה שאת יפה פשוט
כן יואו גם נותנת פרח רק למי שאומר שהיא שווה רצח מה זה הצומי הזה ביי
שואל השאלה:
נתתי לך פרח יא בכיינית
נתתי לך פרח יא בכיינית
אנונימית
בינינו אין גבר שנחמד איתך לסתם
לא התבכיינתי על הפרח
התכוונתי יותר לעיקרון אבל תודה על הפרח3>
התכוונתי יותר לעיקרון אבל תודה על הפרח3>
במקומך אולי הייתי טיפה פחות מתלהבת מזה כי הגוף שלך כנראה מושך יותר מהאופי וזאת הסיבה שמתחילים איתך הרבה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני שמנה
אבל אני שמנה
אנונימית
איך זה סותר את זה שגברים נמשכים לגוף שלך?
שמנה זה לא בעיה מתי תבינו
שמנה זה לא בעיה מתי תבינו
אנונימית
אז מה? להפך גברים אוהבים שומן
שואל השאלה:
וואלה אם הייתי גבר לא הייתי מתחילה איתי
וואלה אם הייתי גבר לא הייתי מתחילה איתי
אנונימית
חחח הבנות למעלה לא הבינו את הפואנטה של השאלה, היא רוצה לשמוע שזה לא רגיל ושרק איתה מתחילים 3 פעמים ביום
אין מה לעשות את כנראה כל כך מושכת שאין להם ברירה. תשאירי קצת בנים לבנות אחרות
לא הבנתי מה הפואנטה שלך. צומי?
כן בנים מתחילים עם עוד בנות את לא היחידה בעולם. בוקר טוב.
ודי עם הפיק מי, "אוי אם הייתי בן לא הייתי מתחילה איתי" (תדמיינו כאן את האמוג'ים של הפיק מי)
את כאילו מנסה לסחוט מחמאות בכח אחותי לא ראיתי אותך בחיים שלי יכול להיות שאת יפה יכול להיות שאת מכוערת אני באופן אישי לא יכולה להעיד אין לי באמת מושג מה הולך לך בחיים אז מה השאלה הזאת מה את רוצה לא הבנתי מה הפואנטה
כן בנים מתחילים עם עוד בנות את לא היחידה בעולם. בוקר טוב.
ודי עם הפיק מי, "אוי אם הייתי בן לא הייתי מתחילה איתי" (תדמיינו כאן את האמוג'ים של הפיק מי)
את כאילו מנסה לסחוט מחמאות בכח אחותי לא ראיתי אותך בחיים שלי יכול להיות שאת יפה יכול להיות שאת מכוערת אני באופן אישי לא יכולה להעיד אין לי באמת מושג מה הולך לך בחיים אז מה השאלה הזאת מה את רוצה לא הבנתי מה הפואנטה
באותו הנושא: