14 תשובות
מאוד
כן
אנונימית
לא,תהני
ממש לא
כן פשוט לא מתחפשים
אנונימי
מה מוזר בזה מה
לא
שואל השאלה:
בחטיבה לא מתחפשים?
בחטיבה לא מתחפשים?
אנונימית
אפ זה עושה לך טוב אז עופי על זה.
ברור שמתחפשים בחטיבה!!!
ברור שמתחפשים בחטיבה!!!
לא
אם להיות כן, זה שובר כמעט כל שיא של קרינג'יות.
לא, תעשי מה שבאלך.
באותו הנושא: