14 תשובות
מאוד
כן
אנונימית
ממש לא
כן פשוט לא מתחפשים
אנונימי
מה מוזר בזה מה
שואל השאלה:
בחטיבה לא מתחפשים?
אנונימית
אפ זה עושה לך טוב אז עופי על זה.
ברור שמתחפשים בחטיבה!!!
לא
אם להיות כן, זה שובר כמעט כל שיא של קרינג'יות.
לא, תעשי מה שבאלך.