12 תשובות
שואל השאלה:
בנות מה לעשות?
חלק אומרות גם שהיא עשתה לי יפה וחלק אומרות מזעזע
בנות מה לעשות?
חלק אומרות גם שהיא עשתה לי יפה וחלק אומרות מזעזע
אנונימית
היא לא יודעת לעשות כנראה
תלכי לתקן ואם זה שוב קורה תלכי למישהי אחרת
תלכי לתקן ואם זה שוב קורה תלכי למישהי אחרת
אנונימית
חייבת לתקן לך.
כנראה שהיא לא מקצועית מספיק תלכי למישהי אחרת
אם אומרים שזה מזעזע כנראה שזה לא מושלם בשביל שתמשיכי אצלה
לכי למישהי אחרת
כנראה היא עשתה לך בחומרים לא כל כך חזקים
תלכי לתקן את זה, היא חייבת לתת לך לתקן
ופשוט אם זה קורה שוב תחליפי מישהי בנייה לא אמורה ליפול ככה אחרי כמה שעות
ופשוט אם זה קורה שוב תחליפי מישהי בנייה לא אמורה ליפול ככה אחרי כמה שעות
הייתי הולכת לתקן ופשוט לא חוזרת אליה
שואל השאלה:
אגב,היא השתמשה בטופ של ביוטיקר.
אגב,היא השתמשה בטופ של ביוטיקר.
אנונימית
אויי הטופ של ביוטיקר נוראי
כבר אומר הרבה
כבר אומר הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
לא הולכת אליה יותר
לא הולכת אליה יותר
אנונימית
באותו הנושא: