4 תשובות
רגע
חברה?
חברה היא לא. מגיע לך חברות טובות יותר.
חברה?
חברה היא לא. מגיע לך חברות טובות יותר.
אנונימית
שואל השאלה:
לאכול עושה לי רגשות אשם ואין לי ככלכך ספרים
לאכול עושה לי רגשות אשם ואין לי ככלכך ספרים
אנונימית
היא כנראה לא חברה שלך, תנתקי איתה קשר עם כמה שזה קשה, מאמינה שיהיו לך חברות יותר טובות
אני מאמינה שהיא לא שווה אותך..
לדעתי תנתקי את הקשר כי זה לא מגניב מה שהיא עשתה
לדעתי תנתקי את הקשר כי זה לא מגניב מה שהיא עשתה