5 תשובות
תעשי בדיקת pcr זה תסמיני קורונה
גם אני ככה
תעשי בדיקה אולי (?)
יכול להיות שזה סתם וירוס שפעת או משהו
בכל מקרה תעשי בדיקה ואם זה מחמיר תראי רופא
בכל מקרה תעשי בדיקה ואם זה מחמיר תראי רופא
שואל השאלה:
~t.p~ ועשית בדיקה?
~t.p~ ועשית בדיקה?
באותו הנושא: