8 תשובות
תלכי לבד אז
לדעתי תלכי! לא נראלי שבכלל יהיו זוגות בסדנת בישול אבל אפילו אם יהיה לדעתי עדיין יהיה כיף ותוכלי להתיידד עם עוד בנות בסדנה
לבד הכי כיף
לכי על זה
תעופי על זה יהיה לך בכל מקרה כיף
למה שיהיה זוגות בסדנת בישול ?
אם אין לך חברה אחרת שרוצה לבוא אז לכי לבד זה עדיין יהיה כיף
תלכי לבד, יהיה לך כיף
אבל ללכת לבד זה לא תמיד כייף כשזה עם חברים זה יותר מעניין וכייף לכי עם משפחה זה גם כייף ...