11 תשובות
לא סתם חובבן
מטורף!!
ברוטו או נטו?
אם זה ברוטו זה אומר שקרוב לחצי מהסכום הולך למס הכנסה...ואז ביטוחים וכו' ונשארים עם 20,000+, זה כסף טוב אבל הכל בהשוואה להוצאות.
wastedslot-זה לא הולך חצי סכום יקחו לו רק 5000 והוא יישאר עם נטו של 42000-44000
כן
מצ"ב מחשבון משכורת לפי נשים (שמקבלות יותר הטבות)
https://www.hilan.co.il/%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96-%d7%99%d7%93%d7%a2/%d7%90%d7%a9%d7%a4%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%91/%d7%90%d7%a9%d7%a3-%d7%a0%d7%98%d7%95/
נטו לתשלום מ 50000 זה 23,987.38 לנשים ו 23,875.88 לגברים
מאד!!!
וואו זה מלא
אנונימית
גבר אתה חי בסרט קולנוע רע, מצ"ב לינק לשיעורים מתעדכנים של מס הכנסה
https://www.kolzchut.org.il/he/%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%aa_%d7%9e%d7%a1_%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%a1%d7%94
מדובר במס פרוגרסיבי ולכן אתה מחשב את ה% על כל רמה עד שאתה מגיע ל 50000 ואז סוכם הכל, לא כולל ביטוחים והפרשות זכות וחובה נוספות.