7 תשובות
רוברטו אבטיח או ואן גוך אננס/אוכמניות
שואל השאלה:
עד 150 בערך לבקבוק
עד 150 בערך לבקבוק
אנונימי
אני אישית אוהבת עארק אבל כולם יורדים עליי ואומרים שאין לי טעם
קיצר תקנה וויסקי
קיצר תקנה וויסקי
שואל השאלה:
נמאס כבר מואן גוך תנו משהו חדש מקורי
נמאס כבר מואן גוך תנו משהו חדש מקורי
אנונימי
שואל השאלה:
בלוגה זה כמו לשתות אציטון
בלוגה זה כמו לשתות אציטון
אנונימי
ברנדי סובראנו- בין מאה למאה חמישים שקל
טורה הרנטלד-בין שמונים למאהשקל
פטיס קסטל- בין מאה למתיים שקל
ואך גוך-בין מאה למאה חמישים שקל
עוד?
טורה הרנטלד-בין שמונים למאהשקל
פטיס קסטל- בין מאה למתיים שקל
ואך גוך-בין מאה למאה חמישים שקל
עוד?
מה התקציב? ואתם מתחילים?
באותו הנושא: