7 תשובות
רוברטו אבטיח או ואן גוך אננס/אוכמניות
שואל השאלה:
עד 150 בערך לבקבוק
אנונימי
אני אישית אוהבת עארק אבל כולם יורדים עליי ואומרים שאין לי טעם
קיצר תקנה וויסקי
שואל השאלה:
נמאס כבר מואן גוך תנו משהו חדש מקורי
אנונימי
שואל השאלה:
בלוגה זה כמו לשתות אציטון
אנונימי
ברנדי סובראנו- בין מאה למאה חמישים שקל

טורה הרנטלד-בין שמונים למאהשקל


פטיס קסטל- בין מאה למתיים שקל

ואך גוך-בין מאה למאה חמישים שקל

עוד?
מה התקציב? ואתם מתחילים?