4 תשובות
יש לי יותר גופיות
חולצות רגילות אני לא אוהבת , אם כבר לא בטן אז טיפה אוברסייז כזה אבל בעיקר בטן יש לי
חולצות רגילות אני לא אוהבת , אם כבר לא בטן אז טיפה אוברסייז כזה אבל בעיקר בטן יש לי
אנונימית
רגילות
לא סובלת חולצות בטן, ואני לא מתכוונת להשתמש בהם לעולם :)
^
אף אחד לא שאל אם את מתכוונת להשתמש בזה או לא.
אף אחד לא שאל אם את מתכוונת להשתמש בזה או לא.
אנונימית
באותו הנושא: