6 תשובות
למצוא חברים חדשים
שואל השאלה:
אני כבר מוצא. זה לא עוזר לכעס.
אנונימי
לא להוציא.
באמת אל, יש דברים שיותר כדאי שתתעסקו בהם.
ממליץ לכם בשיא הכנות לדבר בצורה רגועה יותר על המצב, פחות להתעצבן.
אם אתם רוצה להוציא כעס, תצעקו על המראה.
אנשים אומרים את זה אם נשמע שזו מערכת יחסים רעילה, שפוגעת. לא סתם אומרים את זה.

להוציא כעס זה מיותר, אני הייתי מנסה להבין למה. ואז שומעת מוזיקה כדי להירגע.
FML
שואל השאלה:
אוקיי? גם היא הייתה רעילה, זה עדיין פוגע, יש בה גם דברים טובים.
אנונימי
תעבוד עליה בטלפון ובכל אפליקציה שיש לך ולה