18 תשובות
אני מקווה שלא יש לי איזה 50
יחסית לא, לי יש 60
שואל השאלה:
זה מה שרשמו לי בכללי הברזתי הרבה יותר פעמים
אנונימית
ממש לא
ממש לא. זה מצוין. זה כאילו לא באת רק כמה ימים במשך מחצית שלמה
אימלה ממש לא
אני בהלם גם לי יש 25 חחח
אני גאה בעצמי כי יכולתי להחסיר הרבה יותר
ממש לא,
לי יש 64 חחח
בכלל לא
במיוחד לא בשנה של קורונה שיש הרבה בידודים וזה
כל הכבוד לך!! לי יש 60 ואני ממש בלחץ
אנונימית
25 זה ממש כלום יש לי 77
אנונימית
לא חושבת, לי יש 70 ומשהו בכיתה יב.
אז את ממש בסדר
לא,אל תשכחי שיש גם קורונה ובידודים וכו'..
ממש לא:)
מספיק לא להגיע יומיים והגעת ל25
בכלל לא(כל עוד חיסור זה שיעור)
שואל השאלה:
^לא הגעתי אבל יותר מחודש וחצי כבר אני לא יודעת איך זה שיש ככ קצת חיסורים
אנונימית