14 תשובות
5
שואל השאלה:
אם בטעות שמתי את הכול זה רע?
אם בטעות שמתי את הכול זה רע?
3 נראלי
אבל זה לא יותר מידי משנה פשוט שים כמה שיוצא
אבל זה לא יותר מידי משנה פשוט שים כמה שיוצא
5
4 או 5
כן זה רע
אמור להיות כתוב לך שם
אמור להיות כתוב לך שם
3
כן, זה רע, צריך בדיקה נוספת
זה לא בדיקה תקפה אם לא שמת חמש בדיוק
זה לא בדיקה תקפה אם לא שמת חמש בדיוק
שלוש
ככה היה כתוב לי בהוראות
ככה היה כתוב לי בהוראות
לא^
כל התכולה זה בערך 5 טיפות אם לא בדיוק..
כל התכולה זה בערך 5 טיפות אם לא בדיוק..
לי כתוב 3
גם לי כתוב 4 או שלוש 5 נגמר הנוזל
כל בדיקה משהו אחר מה אתם מבלבלים
עם הוא שם את כל התכולה זה לא טוב לכל סוג בדיקה
עם הוא שם את כל התכולה זה לא טוב לכל סוג בדיקה
באותו הנושא: