3 תשובות
גם אם את לא יפה.. מה הביג דיל? את אמורה לדבר עם אנשים טובים לא עם אנשים ששופטים לפי יופי.
אם את יוצאת יפה בתמונות סימן שאת באמת יפה, תמונות משקפות את האמת..
ואת לא צריכה להסביר לאנשים שאת לא יפה, למה את מורידה מהערך שלך? תתחילי לאהוב את עצמך ולהתגאות שאנשים חושבים שאת יפה! (:
גם אני מרגישה שאני לא יוצאת כמו בתמונות
אנונימי
באותו הנושא: