9 תשובות
את יכולה לומר למחנכת ואז לכתוב להם שזאת את
תרשמי כזה שמעו אני מצטערת יצא שאני חיובית או שפשוט תשלחי להם את ההודעה שמקבלים שאת חיובית
תגידי כזה
"היי תקשיבו רגע לצערי יצאתי חיובית לקורונה אז ממליצה לכולן לעשות בדיקת אנטיגן ליתר ביטחון:)"
אני בטוחה שכולן יגידו לך תרגישי טוב, אל תדאגי זה באמת שטויות
שואל השאלה:
תודה לכם ! :)
אנונימית
תרגישי טוב קטן עלייך❤
תגידי להן עכשיו! הן צריכות לדעת שהן צריכות לעשות בדיקה, את צריכה גם להודיע לבית ספר אם למדת בו בשבוע האחרון ולא בזום.
פשוט תגידי להן שאת מאומתת והן צריכות לעשות בדיקה
ותרגישי טוב
היי מה קורה לפני ככה וככה ימים עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי חיובית לצערי
תשלחי את הבדיקה ותכתבי
בנות אני מצטערת לבשר שאני חולת קורונה
לא כזה דרמה פשוט תכתבי
תרגישי טוב!
אנונימית
אממ
היי, מסתבר שחליתי גם אני בקורונה, מצטערת..(?)