5 תשובות
לצערי זרקתי את כל החומר שהיה לי מאז סורי
שואל השאלה:
אוקיי תודה הכל טןבב
אוקיי תודה הכל טןבב
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך עבודה שעשית על זה או משהו?
יש לך עבודה שעשית על זה או משהו?
אנונימית
יש שיר בשם "גלות" שלמדתי כשהייתי בי'א שמדבר קצת על חוויית העליה
שואל השאלה:
דף*
דף*
אנונימית
באותו הנושא: