10 תשובות
אני מרימה
זה לא נעים לי פשוט ללכת ולהשאיר את זה על הרצפה
אני מרים תמיד
אני מרימה זה פשוט לא נעים להשאיר את זה ככה אם הפלתי את זה מלכתחילה
כן.
אני מרגישה רע אם לא
אני מרימה מתי שאני רואה שהפלתי, יש פעמים שאני לא שמה לב אז ההורים שלי אומרים לי אבל יש גם אנשים שלא אכפת להם וחושבים שהתפקיד של העובדים בחנות הוא להרים את הדרים שהם הפילו או לשרת אותם.
אני מרימה תמיד, אבל אם אני רואה שלא יוצא לי נכון להחזיר למקום אני פשוט דוחפת את זה לאנשהו אבל העיקר שלא יהיה על הריצפה..
פשוט לפעמים צפוף מידיי (למשל בבגדים) אז כבר לא נעים שאת חצי שעה מנסה להחזיר משהו אז אני פשוט מניחה מעל וזהו :')
אנונימית
אני מרימה. גם אחרי אחרים. זה גס רוח פשוט לראות את זה ולהמשיך ללכת.
FML
כן לא יפה להשאיר את זה על הריצפה
אם הם לא מרימים תעירי להם
תמיד מרימה(:
אולי בגלל זה תמיד שואלים אותי אם אני עובדת בחנות.. ;)