11 תשובות
לטיול יצאנו
פשוט לא להעלות סטורי
זה חבר אמיתי .
לא צריך להעלות סטורי של זה, ממש מיותר ולא מעניין.
פיפי ולישון
הטיול והכלב
דואג לתחת של הכלב שלך
ולתייג אותו
ולתייג אותו
מסכימה עם batboy
היה מת להיות הכלב שלי
הוא לא שאל אתכם אם לעלות או לא הוא שאל מה לכתוב
חשבתי שאתה יוצא עם כלב כיאילו זוג
באותו הנושא: