14 תשובות
לגמרי ככה
הוא תמיד היה בדיחה אחותי.
שמתי לב כבר ממזמן.
חדמש. לא רק מעכשיו
באמת שכן אני עוד מעט שנתיים פה ואני רואה הבדל
סתם מאיפה לי אני כולה יומיים פה
זה בטח כי הצטרפתי
אהה קטע
נכנסתי לפני כמה חודשים
שואל השאלה:
הוא לא תמיד היה בדיחה.
היה פה אשכרה כיף והייתה אווירה טובה ופשוט באו מלא ילדים וחירבו את הכל
לגמרי
אנונימית
נכון הרבה השתנה פה
מסכימה ממש.