10 תשובות
לא לקנות כל הזמן דברים
כל פעם שאתה מרוויחה שימי סכום מסויים בצד או חצי מהסכום שהשגת, אני כל פעם עושה את זה. אפשר פרח?
אממ שליטה עצמית יקירה
אחותי אני גם הייתי ככה כל משכורת שלי ישר ביזבזתי אבל החלטתי לשים לי תקציב לכל פעם שאני הולכת לאנשהו אז באמת להגביל את עצמי ולחסוך ולא סתם להוציא על שטויות. אין לי ממש איך להסביר , מאמינה שתביני לבד 3>
אנונימית
תחשבי מה את באמת צריכה ורוצה לקנות וגם שימי לב למחיר
אל תקני ישר הכל מהתלהבות
תזכרי שזה ירד עם הזמן...
תנסי להקצות כמה אחוזים מן המשכורת שלך לחסכונות - לדוגמה 50% לבזבוזים ו-50% לחסכונות, כמובן ש50/50 זה חילוק גדול ולכן תקבעי בעצמך כמה אחוזים להקצות לחסכונות. אך שלא יהיה מעט אחוזים.
שואל השאלה:
אני אחת כזאת עם חשיבה נכונה בקשר לכסף עד לפני חודשיים,פתאום התחלתי לקנות מלא וזורקת אחרי יום יומיים או לא לובשת
אולי זה בגלל המצב הנוכחי? או אולי גורם אחר? קרה לי מקרה דומה לשלך...
תשמרי אצל אמא או משהו
שואל השאלה:
תאמת שלא אבל תודה ❤