9 תשובות
שואל השאלה:
כי כתבתי אם ישאר אני אביא ותיקנו אותי ולא אז חשבתי שטעיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אם משהו ישאר
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה תןדה
אנונימית
בניגוד לדעה הרווחת, יש לכתוב 'אישאר', 'יישאר', תישאר'.
"כותבים יו"ד אחרי אל"ף של אותיות אית"ן בעתיד של בניין נפעל (בניקוד אִפָּרֵד או אֶפָּרֵד)" (האקדמיה ללשון העברית).
שואל השאלה:
אז כתבתי נכון נכון?
אנונימית
הכתיב 'ישאר' שגוי.
אני אשאר
הוא ישאר
הוא יישאר
אני אשאר
באותו הנושא: