התחברות
הרשמה
יש לי את כל התנאים ללהיות נאמן אבל הם טוענים שהם לא צריכים עוד נאמנים
פשוט לחכות? או שמה
16 בינואר 2022, 21:02
3 תשובות
תחכה
ע
עבדול
תחכה עד לסבב מינויים הבא. מינינו לא מזמן אז בקרוב כנראה שלא נצטרך.
Artemis
חכה
אולי יעיפו את הנאמנים שמנצלים כוח לרעה ויכניסו אותך
c
compass