11 תשובות
כאשר הן שליליות, הן פחות אמינות
הייתי עושה pcr
pct יותר אמינות
אתם מדברים שטויות.
הייתי חולת קורונה והיו לי כל התסמינים האפשריים, בבדיקה ביתית יצאתי חיובית ולכן הלכתי לעשות פיסיאר, כשעשיתי פיסיאר יצאתי שם שלילית. רק אחרי כמה ימים שעשיתי שוב פיסיאר יצאתי חיובית.
זה לא בהכרח נכון שהן לא אמינות.
אנונימית
ביתית לא אמינה ב100 אחוז כמו פי סי אר.
בדיקת פי סי אר אמינה במאה אחוז , בדיקה זו נבדקת במעבדה על ידי אנשים שמבינים בתחום.
לא
תעשי pcr
לא
הן לא אמינות ב100 אחוז
זה בולשיט
ה מגלה רק 60%