6 תשובות
בגלל שיש טמפרטורה חיצונית ויש טמפרטורה פנימית של הגוף, הטמפרטורה החיצונית תלויה בכל הסביבה, הטמפרטורה הפנימית תלויה בהומואסטזיס, ולכן גם אם מישהו יהיה במקום מאוד קר הטמפרטורה הפנימית שלו כן תרד טיפה אבל היא לא אמורה לצנוח משמעותית, ולכן בן אדם מת שהמוח שלו כבר חא פועל ואין לו מנגנון הומואסטזיס אז הגוף שלו נהיה קר
הסברתי את זה עקום רצח מקווה שהבינו משהו
הסברתי את זה עקום רצח מקווה שהבינו משהו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
לגוף שלך יש מנגנונים כדי לשמור על טמפרטורת גוף קבועה, כמו שאמרו מעליי, הומיאוסטזיס
למשל כשקר בחוץ, אתה תתחיל לרעוד באופן לא רצוני כי כשמפעילים את השרירים משתחרר חום
ואתה תרגיש סוג של "צמרמורת" כי זו דרך של הגוף לקפל את השיערות שלך ולכלוא שם אוויר כדי ליצור שכבת הפרדה בין הגוף לסביבה
הגוף שלך מאוד חכם, הוא יודע לשמור על טמפרטורה קבועה ולהעלות אותה כשצריך ( אם למשל נכנס ווירוס או חיידק לגוף ) או להוריד אותה במקרה הצורך
יש יצורים שלא עושים את זה כמו זוחלים למיניהם
למשל כשקר בחוץ, אתה תתחיל לרעוד באופן לא רצוני כי כשמפעילים את השרירים משתחרר חום
ואתה תרגיש סוג של "צמרמורת" כי זו דרך של הגוף לקפל את השיערות שלך ולכלוא שם אוויר כדי ליצור שכבת הפרדה בין הגוף לסביבה
הגוף שלך מאוד חכם, הוא יודע לשמור על טמפרטורה קבועה ולהעלות אותה כשצריך ( אם למשל נכנס ווירוס או חיידק לגוף ) או להוריד אותה במקרה הצורך
יש יצורים שלא עושים את זה כמו זוחלים למיניהם
כי מה הקשר
שואל השאלה:
אבל זה באמת מעניין
אבל זה באמת מעניין
אוי שוב פעם מחשבות מקלחת