17 תשובות
לא משהו, בכנות.
ומה אתה עושה כאן, זה לא לגיל שלך
ומה אתה עושה כאן, זה לא לגיל שלך
אז?
יש הרבה מקום לשיפור
יש הרבה מקום לשיפור
שואל השאלה:
זה בסדר
זה בסדר
איך אתה בן 13 ברו
שואל השאלה:
^^ וכן לא צריך להודיע לי שזה לא לגיל שלי רוב האתר בני 13 אני פחות או יותר 12
^^ וכן לא צריך להודיע לי שזה לא לגיל שלי רוב האתר בני 13 אני פחות או יותר 12
זה דווקא דיי טוב אבל במחצית הבאה תשדל להשקיע יותר
בהצלחה
בהצלחה
רוב האתר לא 13 יפה שלי
שואל השאלה:
תאמין לי ראיתי הרבה
תאמין לי ראיתי הרבה
שואל השאלה:
וגם אם לא 12 זה דיי דומה ל-14 שיש הרבה באתר 14 ואפילו ראיתי מישהו/מישהי לא זוכר אם זה בן או בת גיל 10
וגם אם לא 12 זה דיי דומה ל-14 שיש הרבה באתר 14 ואפילו ראיתי מישהו/מישהי לא זוכר אם זה בן או בת גיל 10
שואל השאלה:
קיצר הבנת
קיצר הבנת
זה עדיין לא אומר שזה לגילו.ה
שואל השאלה:
עם תחפש אז תראה שהרבה אנשים חושבים שסטיפס זה מגיל 12 13
עם תחפש אז תראה שהרבה אנשים חושבים שסטיפס זה מגיל 12 13
בחוקים כתוב שהאתר הוא מגיל 13 ומעלה
שואל השאלה:
כן אבל 13 זה עוד שנה וחודש
כן אבל 13 זה עוד שנה וחודש
שואל השאלה:
אה אוקיי
אה אוקיי
ממוצע לא משהו.
ואתה לא צעיר.
אתה קטן.
יש הבדל.
ואתה לא צעיר.
אתה קטן.
יש הבדל.
גם אני בכיתה ו ורק שתדע שעל ציון כזה בכיתה שלי ימחאו לך כפיים
באותו הנושא: