3 תשובות
ניסית להדליק? ללחוץ לחיצה ארוכה על הכפתור העגול, זה גם קרה לי אבל פשוט עשיתי את זה וזה עבד.
אם זה לא עובד תגשי למקום שקנית את השעון, על אחריותם להחליף לך/לתקן לך אותו.
אם זה לא עובד תגשי למקום שקנית את השעון, על אחריותם להחליף לך/לתקן לך אותו.
שואל השאלה:
לחצתי ארוך והוא פשוט מראה לי את השעה בצבע ירוק כזה וליד ברק בצבע אדום שאין כאילו סוללה
לחצתי ארוך והוא פשוט מראה לי את השעה בצבע ירוק כזה וליד ברק בצבע אדום שאין כאילו סוללה
אנונימי
אולי המטען שלך לצד להלא נכון? אתה בטוח שהשעון יושב טוב על המטען והוא הוטעם בסדר? אם בכל זאת יש בעיה תגש למקום שקנית את השעון, הם חייבים לך תיקון או החלפה
באותו הנושא: