19 תשובות
לא
אין בזה בעיה
אנונימי
כן זה חדמש רע
אסור לה ללכת איתו
הוא היה לבוש בלבן?
שואל השאלה:
אני לא יודעת סבתא שלי סיפרה לי שהיא חלמה את זה
אנונימית
ממ.. זה לא החלום הכי טוב שיש יש שיפרשו אותו בצורה כזאת שהוא רומז לה שחייה מתקצרים.. יש כאלה שלא, בכל מקרה לחלום על נפטר זה ברכה, נפטר עושה המון כדי שהיה מותר לו להגיע ולבקר את יקיריו בחלום, זה נורא חשוב להם וזה כי קשה להם להמשיך לעולם הבא בלי היקירים שלהם.. לכן מדליקים נר לזיכרו ואומרים כל מיני דברים זה כדי לעקל עליו ולתת לו להמשיך הלאה ולא להיות תקועה בקיצור אני הייתי מדליקה נר לזיכרו זה יעשה לו רק טוב.
אומרים שלא טוב לגעת במת בחלום
בכללי לא טוב שסתם אנשים יפתרו לך חלומות, בחיים אל תספרי חלומות לאנשים שאת לא מכירה כי חלומות הולכים אחרי הפה, גם עדיף לא לחפש תפירוש אם את חושבת שזה משהו רע פשוט להגיד תפסוק הזה שמבטל תחלום(יש בגוגל) וכן אסור ללכת אחרי נפטר אבל זה גם מאוד תלוי למה היא חלמה את זה לפעמים חולמים על משהו כי בדיוק חשבו על זה, בקיצור אי אפשר לדעת מה שכן זו טעות לשאול סתם אנשים שתדעי להבא
חלומות מבוססים על היומיום, זה מה שאני יודע, אבל נשמע שהם מבינים עוד
אל תתני לסתם אנשים שיפתרו לך את החלום... אל תעשי את זה להבא.
עדיף לך לא לפתור אותו
לטעמי, זה אומר שהיא מתגעגעת
לחלומות אין משמעות
לא יודעת מה זה אומר ועדיף לך גם לא לשאול בטח לא ילדים בסטיפס
אנונימית
מה זה הבולשיט הזה? חלום זה חלום ואין מותר או אסור
עצם זה שנפטר מופיע בחלום זה דבר טוב זה אומר שהוא מוותר על זכויות בשמיים כדי לבוא ותדבר איתה כדי להגיד לה שהוא עוד כאן ולא לשכוח.. את יודעת דברים כאלה...
אין שום סימן לחלום הזה כי זה רק חלום...
חלומות, הם שילוב זכרונות.

היא חושבת עליו ללא הפסק. היא מתגעגעת, ברור שעל זה היא תחלום
זה רק חלום
לא.
חלום היא פעולה של המוח לא יותר מזה
נו ואני חלמתי שטום הידלסטון הוא אח שלי ויחד עם כריס אוונס אנחנו מצילים אותו מכנופייה

סתם, חלומות לא תמיד אומרים משהו אבל אם את חוששת כדאי ללכת לרב שמבין בזה, ולא כל רב מבין בזה אז צריך לברר
אנונימית
באותו הנושא: