אני בן 15 וחצי ועושה תואר במדעי המחשב במקביל ללימודים, יש לי מבחן בשלישי ואין לי מושג בחומר (לקורס הזה ספציפית לא למדתי בכלל) והמבחן מתקיים בירושלים בקמפוס עצמו ומארגנים עכשיו הסעה, אני לא יודע אם ללכת כי זה בזבוז זמן, אני באמת לא יודע את החומר, לחכות פשוט למועד ב? בכל זאת ללכת למועד הזה ולבזבז את הזמן שלי? אין לי מושג מה לעשות (מועד א קצר יותר ממועד ב כדי לעודד ללכת למועד א)