15 תשובות
מה זה חיובי גבולי
שואל השאלה:
זה מה שאני שואל
אם יצא לך קו קלוש על הt, אתה חיובי. אין כזה דבר חיובי גבולי.
אין דבר כזה חיובי גבולי מה

יש גו שלילי
או חיובי
שואל השאלה:
עשיתי בדיקת pcr ושלחו לי שאני חיובי גבולי
אוקיי קראתי על זה וטעיתי, מצטער על ההטעיה
חיובי גבולי אומר שיצאה כמות קטנה של חומר גנטי של נגיפי קורונה, מה שאומר שאו שהבדיקה נעשתה בשלב מוקדם מדי של המחלה, או שהיא נעשתה כבר בשלב ההחלמה, או שאיכות הבדיקה לא הייתה טובה.
צריך לבצע בדיקה נוספת 24-72 שעות מזמן הבדיקה, ולהישאר בבידוד עד אז
חיובי גבולי אומר או שהחלמת בזמן האחרון, או שהוירוס עכשיו מתפתח (כל המונחים המקצועיים נעלמו לי מהמוח).
אם הבדיקה הבאה יוצאת לך שלילית - החלמת ממש בזמן האחרון מקורונה.
אם הבדיקה הבאה יוצאת חיובית - אתה חולה עכשיו.
FML
זה אומר שזה לא בטוח תעשה עוד בדיקה
אנונימית
זה אומר שאתה צריך ללכת לעשות פיסיאר
או אנטיגן של מדא אבל עדיף פיסיאר
שצריך עוד בדיקה
מזה
לך תבדוק שוב
מה שקרה לי , זה אומר שאו שעשית את הבדיקה בשלב ההחלמה או שעישת בשלב מוקדם יותר אז עושים אחרי יום או משהו כזה שוב בדיקה ורואים מה יוצא
יש כזה דבר חיובי גבולי, זה או שקיבלת ממש קצת מהנגיף או שאתה בתהליך החלמה/ רק התחלת (ממה שאני יודעת) לפי החוק אתה צריך לעשות עוד בדיקה.
חיובי גבולי זה אומר שלא בטוח אם אתה חיובי או שלילי,
אתה צריך לעשות עוד בדיקה כדי לבדוק