4 תשובות
חיים שלי את לא יכולה לצפות ממנו לא לעשות משהו שאת עושה
זה הכל תלוי בך בתכלס, את האחת שצריכה להגיע להחלטה.

זה קשה...
אם ממשיכים לדבר עם האקס - רגשות לא בהכרח עוברים ויכולים רק לגבור, זה למה עדיף לנתק את הקשר אחרי שרק נפרדתם...
אבל בכל זאת, את צריכה להגיע להבנה שהקשר שלכם נגמר ולא בריא לך בשום אספקט, הודת בעצמך שהמערכת יחסים שלכם רעילה...

אם את מרגישה שאת חייבת לצאת מהמצב הזה - תתחילי לעשות שינוי, לאזור אומץ.
תשימי לזה סוף, תנתקו את הקשר... תאמיני לי שזה רק יעזור לך להמשיך הלאה ולהתקדם, למחוק אותו לחלוטין מהחיים שלך וכל זכר ממנו.
מבינה אותך כל כך
זה קרה לי שמישהו רצה אותי ולא רציתי אותו בכלל ואז כשראיתי שהוא עם מישהי אחרת התחרפנתי וזה עצבן אותי רצח
שואל השאלה:
תודה את מהממת^
אני גם גיליתי שבגד בי..ובכל זאת נשארת איתו בקשר כבר מעל שנה,נתקעתי אין לי מה להגיד ולא מצליחה לצאת מזה חתכתי ממנו במשך שלושה ימים והיום חזרנו לדבר
הוא רעיל בשבילי ממש רק חזרנו והוא כבר רב איתי והוא באמת נוראי מעבד לבגידה הוא עשה לי דברים מזעזעים
לא מצליחה לצאת מזה
הלוואי עליי הכוח שהיה לך
אנונימית