4 תשובות
מסעדה, באוטו מול הים, בפוך עם נטפליקס, סרט, באולינג
לא באמת משנה המקום יותר חשוב הוייבים ביניכם
בהצלחה❤
באולינג , לשבת בבית קפה , סנוקר , בר , סרט. בהצלחה
ואי.. לשבת באוטו וניראלי להזמין משהו לאכול ולאכול את זה באוטו וסתם לדבר..