6 תשובות
אולי היא ניפרדה מהחבר שלה ..
עצה שלי אנשיפ זה דבר מבלבל תמשיך הלאה
אם היא תהיה בקטע היא תעשה משהו
ידיד שלי בי וחשבנו שמישהו בקטע שלו כנראה שלא
היו די דברים שנראו לנו כאילו כן אבל זה לא הוביל לשום מקום
כרגע תמשיך כרגיל תראה לאן זה הולך
אם היא תהיה בקטע היא תעשה משהו
ידיד שלי בי וחשבנו שמישהו בקטע שלו כנראה שלא
היו די דברים שנראו לנו כאילו כן אבל זה לא הוביל לשום מקום
כרגע תמשיך כרגיל תראה לאן זה הולך
אם יש לה חבר אל תתערב בזה רק אם היא תפרד. מצטערת משבילך
שואל השאלה:
16 ו17
16 ו17
אנונימי
בני כמה אתם?
אנונימית
דעתי בנושא.
לך תדבר איתה , אולי היא צריכה מישהו לדבר איתו או מישהו שיקשיב לה. אולי היא עוברת תקופה חשוכה , תראה לה שאתה שם בשבילה. זה לא בהכרח שהיא נפרדה מחבר שלה.
אם היא ככה התנהגה וחיבקה אותך מלא פעמים ועמוק. כנראה שחבר שלה לא שם לב למה שהיא עוברת.
תראה לה שאתה כן שם לב ואתה מוכן לעבור יחד איתה את התקופות החשוכות.
וזה ממש לא בגידה , אתה ההפך תעזור לה. למצב הנפשי שלה.
לך תדבר איתה , אולי היא צריכה מישהו לדבר איתו או מישהו שיקשיב לה. אולי היא עוברת תקופה חשוכה , תראה לה שאתה שם בשבילה. זה לא בהכרח שהיא נפרדה מחבר שלה.
אם היא ככה התנהגה וחיבקה אותך מלא פעמים ועמוק. כנראה שחבר שלה לא שם לב למה שהיא עוברת.
תראה לה שאתה כן שם לב ואתה מוכן לעבור יחד איתה את התקופות החשוכות.
וזה ממש לא בגידה , אתה ההפך תעזור לה. למצב הנפשי שלה.
באותו הנושא: