4 תשובות
זה יתכן כי ככה החוק עובד.
לאנשים מותר לבצע הפלה.
יש טענות נגד זה? תשנו את החוק.
לאנשים מותר לבצע הפלה.
יש טענות נגד זה? תשנו את החוק.
ככה החוק
וצריך לשנות את החוק מייד
וצריך לשנות את החוק מייד
אנונימית
בישראל הפלות מבוצעות רק בבתי חולים לאחר אישור וועדת הפלות. נערה מתחת לגיל 17 מקבלת באופן אוטומטי אישור מהוועדה וזה לא מצריך אישור הורים.
העמותה עצמה לא מבצעת את ההפלה אלא מכווינה את הקטינה לוועדות ומסייעת לה לאורך התהליך.
העמותה עצמה לא מבצעת את ההפלה אלא מכווינה את הקטינה לוועדות ומסייעת לה לאורך התהליך.
לא חוקי אבל נצרך ביותר
באותו הנושא: