12 תשובות
מתחילה לדבר עם זכרים
תיהיהי יפה
בחיים לא ראיתי בנים ידידים עם מישהי מכוערת
אנונימית
קודם כל אל תשתמשי במילה זכרים
תיהי נחמדה ותיהי בנאדם טוב סהכ. אין סיכוי אז שלא ייצא ךך
אין קשר מכוערת יפה את צריכה להראות שיש לך גישה טובה ואת לא באה בגישה מסריחה בכל מקרה אם קשה לך לדבר איתם פיזית תשלחי להם הודעה היי מה קורה תנסי לדבר כזה בדרך כלל הם ינסו לפתח שיחה איתך ולאט לאט תכירו ויום אחד מן הימים תציעי יציאה או סתם ככה כמובן בקטע ידידותי וזה יזרום.. בהצלחה!
תשבי ליד זכר ואז תתקרבי לחבורה שלהם דרכו
בקלות עלייך סהכ להיות נחמדה
תתקרבי למישהו תתחילי לדבר איתו ומשם זה יתפתח ועל תדברי עם מישהו רק בגלל שהוא בן תדברי איתו בגלל שהוא יכול להיות חבר נחמד
לא בגישה הזאתי
מצטרפת לשאלה
תשלחי גם לו הודעה אולי יצא לך מזה משהו נשמע אדם נחמד ^
אנונימי
הופכת לזכר