3 תשובות
תראה, אני לא אוכל לענות בשם כל הבנות אם זה משפיע ומוריד להן, אני יכולה רק להגיד לגבי עצמי.
לי באופן אישי זה כן מפריע, מהסיבה שזה לא עודף משקל אלא השמנת יתר וכמו שלהרבה בנים זה מוריד מבנות גם לי זה מוריד לבנים.
אבל, אבא שלי גם שקל ככה בעבר והוא התחתן והביא ילדים. לכן זה לא הכל שחור או לבן, ואתה תמצא את האחת שלך אני מבטיחה !
לי באופן אישי זה כן מפריע, מהסיבה שזה לא עודף משקל אלא השמנת יתר וכמו שלהרבה בנים זה מוריד מבנות גם לי זה מוריד לבנים.
אבל, אבא שלי גם שקל ככה בעבר והוא התחתן והביא ילדים. לכן זה לא הכל שחור או לבן, ואתה תמצא את האחת שלך אני מבטיחה !
אנונימית
היי, באופן כללי זה עניין של טעם.. יש כאלו שיפסלו ישר, מבלי לחשוב פעמיים, אבל יהיו גם כאלו שנתנו צ'אנס, שלא יהיה להן אכפת מהמשקל או ימשכו לזה.
אני למשל, מעדיפה בחורים "גדולים", זה גורם לי לתחושת ביטחון.
בנוסף לזה, אם הוא רגיש ואוהב... אני לא יכולה לבקש יותר מזה.
אני למשל, מעדיפה בחורים "גדולים", זה גורם לי לתחושת ביטחון.
בנוסף לזה, אם הוא רגיש ואוהב... אני לא יכולה לבקש יותר מזה.
אם אתה מדבר על חיצוניות זה תלוי בהימשכות וזה משתנה אצל כל אחת
אנונימית