13 תשובות
אחלה נעים לי
ציל
אני אוהבת את זה שסוף סוף חורף
כיפי בטירוף, הכי כיף גשם
סבבה כזה הייתי שמחה אם היה יורד יותר גשם
קריר
נחמדד וקר
מבאס אותי שיורד גשם ואבא שלי לא מסכים לי לצאת לריצה
שואל השאלה:
רק אותי מבאס המזג אוויר הקודר הזה?
סוף סוף?
שאני שמח שאין חום אימים
_E
נחמד?
eom
נחמד