8 תשובות
לא מאמינה, יודעת
אנונימית
יש מצב, אבל גם אם כן, לא הייתי עושה את זה. תחום הדוגמנות זה משהו מאוד רעיל לדעתי
חד משמעית לא
חח לא
חח לא
אני יכולה להיות מה שאני רוצה אבל להגיעה לזה לא שווה כי מה שאני רוצה בחיים ומעצמי זה לא את זה.. כשיש לך חלומות ויעדים אחרים אתה לא תיהיה עסוקה בלהיות משהו אחר
את*
באותו הנושא: