6 תשובות
שואל השאלה:
ואני ישנה מלא, לומדת, או רואה טלוויזיה....
יש לי חברים- פשוט אין לי זמן להיפגש איתם, וגם להם אין זמן
אנונימית
ממש לא מוזר.
גם אני אוהבת להתבודד.
יש בזה משהו מרגיע ובשבילי זה כמו הטענה של כוחות.
זה בסדר, את בסדר.
אני גם ככה. דווקא אמא שלי תמיד הייתה מרוצה מזה, לא הייתי עושה שטויות כמו לשתות ולעשן בגיל 14 ולא חוזרת מאוחר והיא הייתה פשוט דואגת
שואל השאלה:
שתיתי רק כמה פעמים, אבל באירועים של המשפחה שלי בידיעת אמא שלי...
חברים שלי אנטי אלכוהול מחוץ לגיל המותר - רק 18+
אנונימית
אני כמוך בדיוק. לא מוזר בכלל